HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Előhúsvét Vastagon!

2014.04.19. 22:20 Berta77

Sziasztok!
Remélem, hogy mindenkinek jól telt a hétvégéje.
A minap a HOT!-ban megjelent egy cikk, ami a Vastag Csaba hivatalos oldalán nagyon elszabadultak az indulatok. Persze nekem is megvan a magam finom véleménye, csak a vitába engem is belekevertek, így annyira rosszul lettem, hogy ott tartottam, hogy nem megyek be délutánra dolgozni, de végül is bementem. Szombaton is dolgoztam.
Vasárnap először a RAM Colosseumhoz mentem Anitával és Margittal, ahol találkoztunk Vastag Tamással, kívántam így előre boldog húsvéti ünnepeket, amit két puszival köszönt meg, aztán fényképezkedtem vele. Ahogy végeztem, indultam a La Gunához, ahol aznap testvére Vastag Csaba lépett fel. Nem indult felhőtlenül a buli, mert az elmúlt napok eseményei nagyon megpecsételték a hangulatomat, s mikor összefutottam Csabival az étterem előterében (előtte is bőgtem,és éppen vigasztaltak), elég borúsan üdvözöltem, ő egyből levette, hogy valami nem ok nálam, s elkezdte, hogy pedig nagyon szép a hajam meg a ruhám.A Ustream bejelentkezést innét a La Gunában csinálta meg Csabi, s 18 óra után csapott bele a lecsóba. A dalok a következők voltak: My Way, This is the moment ,Strangers in the night, Sexbomb, Őrült éjjel, Csókkirály, Kell, hogy mindig ölelj, Őrizd az álmod, Pocsolyába léptem, A szerelem vándora, Azért vannak a jóbarátok, Ugye érzed, Jégszív, Menedék.
A színpad mellett ültünk, így elég közel voltunk Csabihoz. Mikor bulizni kellett meg fel kellett állni, akkor jó a közelben voltam, hogy fotózhassak, az Őrült éj alatt össze is ölelkeztünk Csabival meg táncra perdültünk. Viszont a Kell, hogy mindig ölelj alatt igen csak eltörött a mécses, a szomszéd asztalnál ülő próbált engem nyugtatni. A koncert most is nagyon jó volt, Csabi igyekezett kitenni magáért, annak ellenére, hogy őt is megviselték az elmúlt napok történései.
Koncert után volt lehetőség fényképezésre meg dedikálásra, ebből csak az előbbi történt meg, mert dedikáltatni elfelejtettem, igazából a közelgő húsvétra hoztam nekik (mármint Csabinak meg Balázsnak is),s ezt kívántam átadni nekik. Mindkettőjüknek frappánsan írtam alá a lapot, Balázsnak pl. úgy hogy Berta avagy Bertácska, mivel Balázs így szólít engem, Csabinak is azt írtam alá, hogy Berta avagy Bertácska, avagy Berta baba. Csabi el is olvasta helyben a lapomat, majd megkérdezi, hogy fényképezkedünk-e mire én, hogy igen, odamentem mellé, annyit mondtam, hogy egy cukit egy aranyosat szeretnék. Elkezdtem átfogni a derekát, mire Csabi, hogy adjam a kezem, s mintha táncolnánk. Aztán meg is ölelt engem, s mondta Csabi, hogy senkivel se foglalkozzak, s nem az számít, hogy mit mondanak, hanem, hogy ki mondja... (ezt mintha valahol hallottam volna, de nem tudom,hogy hol és kitől) Balázsnak is odaadtam a lapot, aki szintén megköszönte, s össze is ölelkeztünk. Márta néni Csabi édesanyja is ott volt, ő is nagyon kedves volt, neki is kedves ünnepeket kívántam, amit két puszival köszönt meg.
Aztán elindultam, s azt gondolom, hogy megérte elmenni, hiszen számomra a La Guna étterem is olyan hely, ahova hazajárok, hiszen már itt is megismernek engem, s név szerint szólítanak engem. S azt is elmondhatom, hogy ha nem lettem volna ott, akkor más lett volna az egész koncert.
S a Locsolkodás Szimulátoron ott a helyem, ahogy Balázs is mondta, s Csabi is megkérdezte ezt a koncert alatt, hogy jövök-e, s hogy meglocsolhat-e?
Ezzel kívánok mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr946073253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása