HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Lightos hét

2013.11.28. 18:34 Berta77


Sziasztok!

Remélem,hogy jól telik a hetetek.
Nekem elég lightosan,már ami a munkát illeti.
Hétfőn és kedden szabadságon voltam,,s a többi nap meg délelőttös műszakban dolgoztam.
Hétfőn a Hooligans dedikált a Gerő Optikában,így Margittal odavezetett az utunk. Én a legutóbbi lemezborítót irattam velül alá,meg fényképezkedtem is az egész csapattal,nagyon aranyosak voltak.
Kedden pihengettem,na meg vásároltam ezt-azt, meg estére lángost sütöttem.
Szerda délelőtt dolgoztam, majd este megcéloztam az Old Man's-t, ahol Kasza Tibi koncertezett,már nagyon hiányzott egy jó kis Kasza Tibi koncert. Korán odaértem, Cuba Libre-vel indítottam,majd vodka narancsot ittam. Aztán megérkeztek a zenészek,Gabesz már ott volt,aki később észre is vett,s egy „Szevasz Berta!” köszöntéssel üdvözölt,mire én egy „Szevasz Gabesz!”-szal köszöntem vissza, majd puszit is adott nekem. Yvett is odaért,így már nem voltam egyedül,majd többiek is sorra,Laci,B. Melinda,,Zsófi,Brigi stb. Nem sokkal kezdés előtt ért oda Tibi,aki észre is vett,majd odaszólt,hogy „Készen állsz Berta?”,mire én,hogy igen.
21 óra után indult a buli. A dalok a következők voltak: Hullócsillag, Sosem múlik el, Neoton blokk (Holnap hajnalig,220 felett,Santa Maria,Nyár van), Elmondanám, Rihanna-Lady Gaga egyveleg,Nem kell más,Freedom,Te vagy a jel,Költözz el,Vallomás, LGT blokk,Ha te kéred,Nekem így jó,Hullócsillag
Volt egy férfi,aki az asztalnál dobolt,azt ki is hívta Tibi,emg utána engem is említett,hogy tudom a dalokat,meg a poénokat stb.,én tudtam,hogy a Neoton-blokk jött,amit egyébként csak Yvettnek súgtam oda,de Tibi kiszúrta,hogy a mellettem állónak mondom a Neoton-blokk lesz,majd a Nyár van alatt hívott ki Tibi a színpadra,volt a szokásos Nyögés a Neoton-blokk alatt,mire Tibi megjegyezte,mintha csak Csepregi Évát hallaná.
A szünet alatt érkezett meg Pimasz úr,akivel énekelték a Szól a rádió első sorát, közben filmeztek is ott,majd itt hallhattam először a Ha te kéred című dalt Tibitől csak azért,mert ilyen jó arcok vagyunk.
Koncert után gyorsan elköszöntem a srácoktól,aztán siettem haza,így is szívás volt,hogy nem járt a metró, de legalább az utolsó 67-es buszt elértem:
Mindenesetre ez egy feledhetetlen buli volt. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr636073277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása