HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Conecto Berta szemmel

2013.12.14. 22:50 Berta77

ziasztok!
Na hogy telik a hétvégétek.
Nekem sűrűn de jól. Ma volt Vastag Csaba közönségtalálkozója,ami albuma megjelenése apropójából volt megrendezve. ¾ 10-kor indultam el itthonról,mert még be akartam menni a Media Marktba képet kinyomtatni. Éppen hogy elértem a 97E-t, az volt a szerencsém, hogy éppen váltott a lámpa,így is szaladtam a buszhoz. A nyomtatás is sikerült,így irány a metró,majd az Astoriánál a 47-es villamossal folytattam az utat,ahol egy vicces vezetőt fogtam ki, Renivel meg Nikivel (akikkel a villamosmegállóban találkoztam) végignevettük az utat,miszerint a vezető végigkommentálta az utat,Astoriánál mondja,hogy ez még mindig az Astoria,lehet gyönyörködni a tájban,meg a Kálvin tér után,hogy mindenki fogságba esett,legközelebb a Fővám téren lesz szabadulás,majd utána,hogy most átkelünk a Dunán,eg az írókat leírta,hogy sokat tettek le az íróasztalra stb. így a tv-ben,modta is valaki,hogy majd valami barom feljelenti,s majd ezt is kirúgják.
Korábban is volt szó vicces járművezetőkről Le akartam fotózni a vezetőt,mikor leszálltunk a villamosról,de gyorsan elhagyta a megállót,aztán sétáltunk a helyszínhez,ahol még jócskán kellett várni a beengedésig,közbe beszélgetésbe elegyedtem egy Szegedi lánnyal,míg vártunk,aki egyedül érkezett,így velem volt,meg Judit is csatlakozott hozzánk. A lemezről volt beszélgetés,a vendégek Kenéz-Radics Gábriel,Müller Péter Sziámi, Johnny K Palmer,Somodari Tomi,és Dandó Zoli volt.
Hegyi Balázs is ott volt,akivel megint beszélgettem egy kicsit,Márta néni (Csabi édesanyja) is ott volt aki puszival köszöntött engem. Csabi előadott a lemezről egy pár dalt,mint pl. A nap mikor születtél,Őrült éjjel,Megküzdök érted,de hallhattunk régebbi (mármint úgy régebbi,hogy régebb óta adta elő) dalokat,mint pl. My Way, Wonderful World.
Az Őrült éjjel alatt Csabi felállította a népet,bár én a Megküzdök érted alatt is felálltam volna,de fegyelmeztem magam, s nem tettem. Ez alatt kölcsönvette Napi gépét (aki a találkozón csinálta a képeket),s elkezdett fotózgatni,közbe megtalált engem Csabi,ugyanis a dal közben elkezdi,hogy „Adjál bele Berta!” aztán irányította felém Napi fényképezőgépét. (Ja és nem is elől ültem).
Aztán a végén volt dedikálási meg fényképezési lehetőség vele,én közbe odaadtam neki karácsonyi ajándékét Csabinak,amit nagyon kedvesen megköszönt, kaptam is puszit tőle,meg dedikáltattam egy pár képet,aztán fényképezkedtem is vele,aztán jó pihenést kívánt+megölelt engem.
Aztán Gabit elkísértem a Nyugatihoz,Márta nénitől is elköszöntem,meg Andortól is,aki megölelt engem.
Aztán el is indultunk,aztán Gabitól elköszöntem,aztán én az Örs felé mentem haza,hazafelé menet beugrottam a Tescoba vásárolni,a bejáratnál összefutottam egy kolléganőmmel,akivel beszélgettem,aztán vásároltam,aztán hazamentem.
Megnéztem az X-Faktort,ahol Krasznai Tünde esett ki,így holnap a By The Way és Danics Dóra indulhat a Fináléban. Szerintetek ki fog győzni? Szerintem a By The Way.
Szép vasárnapot kívánok mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr616073272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása