HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Vidéki sanzon

2014.03.30. 23:20 Berta77

Sziasztok!
Hogy telt a hétvégétek?
Nekem jól, mivel mindkét nap átléptem Pest határvonalát.
Szombaton Csilla barátnémat látogattam meg, aki Gombán (Monortól van 6 km-re) lakik. Két éve nem voltam már ott, meg pénteken volt a szülinapja. Az időjárás is kedvezett, így a kertben beszélgettünk, volt is miről beszélgetni, mert hét az elmúlt 2 évben igen sok mindent történt, de barátném követte az eseményeket a Facebook-on,így a dolgok egy része, miket meséltem, nem volt újdonság a számára. Így kedvenceim is szóba kerültek, mind a Zanzibar, mind Csabi, s mind pedig Tibi is. Csak sajnos erre nagyon kevés egy nap, most is jól gyorsan elment ez a nap, már azt vettem észre, hogy indulnom kell vissza Pestre. De megígértem, hogy legközelebb nem két év múlva, hanem sűrűbben megyek.
Viszont a MÁV Start ZRT megér egy külön misét. Először azon akadtam ki, hogy menettérti (vagyis retour jegyet) jegyet csak 100 km után adnak ki, az alatt meg kell nevezni, hogy mikor jön vissza az ember, s úgy adnak két jegyet. Kőbánya-Kispesten (mert onnét indultam) a négy pénztárból csak kettő volt nyitva,s mellesleg a két legbénább pénztáros volt, mert kb. 10 perc alatt szolgáltak ki egy embert, ennek tetejébe a rosszabbik sorba álltam, mert még ott valamit szöszmötöltek...Még jó hogy korán mentem oda, mert lehet, hogy még a vonatot se értem volna el. Az viszont pozítivum, hogy már itt egy a piros motorvonat megy, amin jó utazni, nem lehet érezni azt, hogy az ember vonaton ül.
Ma meg Gödöllőre mentem, ahol ma Vastag Csaba fellépés volt. Rákosligeten szálltam fel a vonatra,s onnét mentem el Gödöllőig. Na igen, de a rákosligeti vasútállomáson semmi élet, semmi ember nincs...Magyarország én így szeretlek! A kallertól vettem jegyet.
Odaértem, szerencsére ma is szép idő volt. Először gólyalábú műsor volt, majd ¼ 6 után Varga Miklós adott egy rövid koncertet, a mi nagyon jó volt, én az István a király montázson érzékenyültem el, majd a végén az Európa dalon.
Aztán 6 után következett Vastag Csaba. A dalok a következők voltak. Strangers in the night, Örök éjjel, Sexbomb, Whenver you will go, Őrizd az álmod, Pocsolyába léptem, A szerelem vándora, Azért vannak a jó barátok, Ugye érzed, Jégszív.
Bár a elején akadtak egy kis malőrök, mert Csabinál az első dalnál elszállt a mikrofonja. Addig-addig kacérkodott, míg meg nem talált Csabi, mert a Sexbombnál kezdte figyelni, hogy táncolok-e. A Whenever... előtt Balázs az Őrizd az álmodat rakta be, aztán jött a Whenever you will go-t. Ezt megelőzően Csabi megkérdi,hogy ismerjük-e Tomikát, mire én igen, rámnéz Csabi, hogy „Te ismered Berta?” mire én, hogy igen, erre Csabi megkérdi, hogy szeretem-e Tomikát, mire én hogy igen, mire Csabi, hogy „Tomika is szeret téged...S mindenkit szeret...” Aztán jött a Pocsolyába léptem, pörgetés nem volt,de elhaladt az első sor előtt, mindenkivel kezet fogott, ahogy odaért hozzám, nekem így elkezdte, hogy „szevasz Berta!” ,meg egy pár embert megénekeltetett, a végén elém is betartotta a mikrofont. Ezt követően bírtam ki anélkül, hogy ne röhögjem el magam. A szerelem vándoránál indult volna az emberek közé, épp ott nálam jött volna ki, elkezdte, hogy segítek-e neki, azt hittem, hogy megtartom-e őt, így e célból elkezdtem fogni a karját, közben a biztonságiak próbálták szétszedni a kordont (néhányan jelezték a műsor kezdése előtt, hogy Csabi ki fog jönni az emberek közé), de nem sikerült, Csabi is mondta, hogy hagyják a p....ba, s oldalt jött ki.
Koncert után volt lehetőség dedikálásra meg fotózásra,amivel éltem is, Csabi megjegyezte a fotóimra, hogy milyen aranyosak, aztán volt ölelés, rendesen a kebléhez szorított,s a fejemet is elkezdte simogatni,hogy milyen aranyos vagyok.
Ezt követően versenyfutás a idővel, majd kiköptem a tüdőmet,mire odaértem az állomáshoz,gyors jegyvásárlás (csoda, hogy nem b..m el), T. Renivel is találkoztam az állomáson, így Ligetig együtt mentünk,aztán én ott szálltam rá a 198-as buszra. Néztem a nagy Duettet. Azt gondoltam, hogy a Király Viktorék (akinek Dundika volt a partnere) nyerik meg, de ők lettek a bronzérmesek, Hien és Cookie nyerte meg. Én jobban szurkoltam Dolhai Attila Pokorny Lia párosnak, még szavaztam is rájuk egyet.
Na szal ilyen eseménydús volt ez a hétvége.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr726073255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zanzicrystal 2014.03.31. 09:42:34

Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg egy réted ruhát,én elkezdtem levenni a kabátomat, mire Csabi mondta, hogy "Berta már megszabadult egy rétegtől.." s elkezdi,hogy még egy réteg, mire én,hogy azt már nem... Magamban gondoltam,hogy pedig lett volna egy jó napja...
süti beállítások módosítása