HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Mikulás napja

2013.12.07. 23:40 Berta77

Sziasztok!
Rég jelentkeztem!
járt nálatok a Mikulás?
Nálam nem járt,de remek napot töltöttem,talán az egyik legemlékezetesebb Mikulásom a tavalyi után.
Délelőtt dolgoztam,s csak ebédelni ugrottam haza,majd elindultam az Árkádba,mert volt egy kis dolgom. Először is mára volt beharangozva Vastag Csaba CD-je, így a Media Markt volt az első állomásom,de nem volt CD,asszonta az eladó,hogy még nem kaptak,de kétséges,hogy kapnak,a Pólusba meg a Mammutban van..(Na kössz,ezzel kurvára ki vagyok segítve,mert nem értem rá átmenni).Így CD nélkül távoztam a Media Marktból,majd az Erste Bankba mentem,mert ott is volt elintéznivalóm,ami sikerült is.Mivel volt egy kis időm,még vásárolgattam itt-ott,bementem az Intersparba is,majd ellátogattam a postára,ahol beszélgettem a lányokkal,de nem töltöttem ott sok időt, mert Kasza Tibi 18:00 órakor kezdett,mondtam is,hogy jön a Kasza Tibi,mire Kriszti (a főpénztáros),hogy azért vagyok itt...Aztán ¼ 6 után leindultam, hogy jó helyem legyen. Először Gabesszal találkoztam,akivel köszöntünk is egymásnak,aztán a többiek is jöttek.Mivel igencsak Mikulásöltözékem volt,így többen én tőlem kérdezték,meg,hogy mikor jön a Mikulás,s szerencsére éppen tudtam, hogy ½ 7-kor jön,d ajánlottam nekik,hogy nézzék meg Kasza Tibi koncertjét,aki pontban 6-kor el is kezdte a bulit. A dalok a következők voltak: Hullócsillag,Sosem múlik el,Neoton blokk (Holnap Hajnalig,220 felett,Santa Maria,Nyár van),Költözz el,Vallomás,Nekem így jó. Sajnos rövid volt a buli,de nagyon jó volt,Tibi rögtön meg is talált engem,a Neoton blokk egy részénél színpadon voltam,csoda,hogy ki nem ürült az Árkád. Addigra nem csak KaszaKulás volt hanem BertaKulás is,Tibi levette a Mikulássapkámat,aztán megigazítottam rajta a sapkát. Aztán lementem vissza a közönséghez,közbe megkérdi Tibi,hogy ez a felső alkalmi,vagy egész évben használom,mire én,hogy tulajdonképpen igen,mire ő,hogy akkor az jó lehet,hogy egész évben rajtam van,mire én,hogy nem mindig ezt hordom,általában másban jelenek meg a koncerteken.
Az utolsó dalnál Tibi egy kisgyereket hívott fel a színpadra.
Koncert után volt lehetőség dedikáltatni,fényképezkedni,csak az őrök nem engedték,végül is sikerült átadnom az ajándékot neki,aztán Gabesszal is találkoztam,csak még valamerre el kellett mennie,így addig én vigyáztam a cuccaira.
Aztán elköszöntem tőle,mentem fel a cuccaimért,meg még Tündivel (az információssal) is beszélgettem,aztán elindultam hazafelé....
Úgyhogy ez egy feledhetetlen Mikulás nap volt a részemről...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr306073276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása