HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Kasza Tibi ismét a Cotton Clubban

2014.03.27. 23:29 Berta77

Sziasztok!
Hogy telik a hetetek?
Mit szóltok, hogy -végre- elindul a 4-es metró?
Én személy szerint nem igen fogom használni, mivel ez nekem kiesik. Na meg az, hogy automata vezérlésű lesz, s félévig tesztelik, de figyeljétek meg, hogy féléven belül tuti lesz valami gikszer, ez volt, mikor beállították a Combino villamosokat, meg az Alstom metrót. Ez utóbbi meg tegnap leállt a Puskás Ferenc Stadion meg a Keleti pályaudvar között a Déli pályaudvar, de ez nem ugyanaz a szerelvény lesz, ami a 4-es metró vonalán lesz. Ma meg olvastam, hogy egy előző metróból esett ki egy alkatrész, s azért állt el. Ezt nem sokkal az előtt olvastam, mielőtt elindultam volna a Cotton Clubba, így már eldöntöttem, hogy Kispest felé megyek, csak a hármas metró se megbízható mostanság Mert mostanság az is kigyullad meg füstöl, így nem igazán szeretem azt a metrót.
Úgy volt, hogy szabadságon leszek a héten, de pénteken felhívtak, hogy hétfőn, kedden meg szerdán be kellene mennem dolgozni, mondom oké, de nekem szerda estére programom van. Nagy nehezen, de megoldottam, így mehettem a koncertre.
Viszont már ismernek engem, mert már név szerint üdvözöltek a belépésnél, s jó szórakozást kívántak.
A teremben Tibi sétált a nézőtéren, egy párunkat úgy üdvözölt, hogy „Mi a mozi?”,előtte Kasza Show-ból idézgettünk egy páran. A koncert kissé szokványtalan volt, legalább is ami a dalsorrendet illeti. Kasza Tibi dal, Hullócsillag,Sosem múlik el, Sway, Neoton-blokk, Te vagy a jel, Elmondanám, Rihanna-Lady Gaga blokk, Freedom, Két utazó, Fújja el a szél, Költözz el, Vallomás, LGT blokk, Nekem így jó, Hullócsillag.
Ami szokványos volt közös tánc a Tibivel, úgy konferált fel, hogy egy rajongó, aki ott van a koncerteken, s hogy minden előadónak megvan a maga Bertája, pontosabban a Berta, mert hogy Vastag Csabával is ez a helyzet...Tehát Csabi megint szóba került itt.
Ami szokványtalan volt, az hogy ezen az estén Tóth Gabi is fellépett, aki az első kettő Crystal album címadó dalait a Két Utazót és a Fújja el a szélt énekelte Tibivel. Mindenesetre nagyon jól éreztem magam ezen a koncerten, bár volt egy kis kiesésem a második félidőben, mivel akkora már a második Cuba Librémet ittam,,s bizony éreztem, hogy az ital hatott rám, mert elég rendesen táncoltam a nézőtéren a második félidőben. Sokat nevetgéltünk, Tibi megjegyezte,hogy beengedték ide a nevetőgázt, meg hogy mindenki most bolondult meg. A poénjai most se maradtak el, tehát volt min nevetni.
Koncert után sokan fényképezkedtek vele, voltak ott külföldiek is, akik autogramot kértek tőle meg Gabesztól is.
Mindenesetre ez egy nagyon jó buli volt néhány szokványtalan elemmel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr666073256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása