HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Péntek 13.

2011.05.13. 23:44 Berta77

Sziasztok Kedves Olvasók!

Hogy telt péntek 13.-a?
Nekem fogjuk rá.....
Ma lottóztam.
Nem tudom mennyire jelent az valamit,hogy ma fogtam egy fekete macskát.Ez éppen a saját cicám volt,mert hát kiköveteli magának,hogy foglalkozzak vele....


Na szal Wolf Kati bejutott a holnapi döntőbe,s mint kiderült,Kati az 5. sorszámot kapta,így igen hamar sorra kerül. Mindenesetre drukkoljunk neki,s noszogassátok külföldön (persze Európán belül) élő rokonokat,barátokat ismerősöket,hogy szavazzanak Katira.
Előre is nagyon szépen köszönöm Nektek...

Hát eltelt egy újabb hét. Alakulhatott jobban is.
Szerdán Kasza Tibor koncert volt az Old Man's-ben. Én sajnos nem tudtam menni,mert délutános voltam. Neten néztem a videót,s megmondom őszintén,hogy egy,nem volt az igazi így neten keresztül,kettő,valahogy az az érzésem volt,hogy hiányoztam is a buliról..
A minap mindenféle cikkek jelentek meg Kasza Tibiről,akit mindenféle hölgyekkel hozták össze. Épp szerdán tisztázta le,hogy egyikhez sincs úgy köze,s megvallom,hogy sajnálom,hogy ne vagyok ott,mert kedvem lett volna élő szóban mondanom,hogy úgy hazudnak ezek a bulvársajtók,mint a vízfolyás! Utálom őket,mint a bűnt!  S mint kiderült, ott volt az Oldban a TV2,legalább is ott forgattak. Miről maradtam le....

Csütörtökön meg Vastag Tomi dedikálás volt a Gerő Optikában....
Na erre se mentem el,mert délutános voltam....
Időközben bátyja,Vagyis Vastag Csaba a JOY-ban megnyerte az álompasi díjat,amit szerintem megérdemelt. Az tény és való,hogy Csaba tényleg jól néz ki,de ez a szép külső szép belsőt is takar,hiszen Csabának aranyszíve van,ahogy múlt vasárnap a szemébe is megmondtam neki....

Na egyenlőre ennyi,mindenkinek jó 7végét kívánok!
S ne feledjétek,holnap drukkoljunk Wolf Katinak!!!
A Csillag születik emiatt holnap korábban kezdődik!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr956073438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pviki 2011.05.14. 13:16:58

Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a péntek 13-ákat. Meg ez volt a második olyan Tcs koncertem, ami péntek 13-án volt. hehe. :-)
süti beállítások módosítása