HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Tavaszvárás Csabi módra

2014.04.06. 01:17 Berta77

Sziasztok!
Hogy vagytok!
Én megvagyok köszönöm...
Csütörtökön voltam szemészeten, ahol közölték, hogy alkalmasságit nem adhatnak, mert nem jogosultak erre, de a vizsgálatokat megcsinálták mint pl. látás, nyomásmérés stb. s hál Istennek semmi baja a szememnek.
Ma Zuglóban volt Tavaszváró ünnepség, melynek keretén belül fellépett Cserpes Laura meg Vastag Csaba, akire jócskán kellett várni, de hatalmas bulit csapott. A dalok a következők voltak: Strangers in the night, Whenever you will go, Sexbomb, Őrizd az álmod, Királylány, Őrült éj, Pocsolyába léptem, A szerelem vándora, Azért vannak a jóbarátok, Jégszív.
Csabi most is megtalált engem, a szokásos kérdést tette Tomika kapcsán, hogy ismeritek-e Tomikát, amire igenlő választ adtam, mire Csabi „Tudom Berta, hogy te ismered őt...” „S szeretitek Tomikát?”-hangzott el a következő kérdés Csabitól, amire én is igenlő választ adtam, amire Csabi egy „Köszönöm Berta!” mondatot mondott. Majd később megkérdi, hogy Cserpes Lauránál valaki felment a színpadra, mire én, hogy egy férfi felment a színpadra (ugyanis Laura fellépése után az történt, hogy egy férfi felment a Laurához, aki átkarolta Laurát, s a végén a biztonságiak vezették le onnét), amit később a többi koncertlátogató előtt is elismételtem, ugyanis Csabi betartotta elém a mikrofont, meg kérdezte, hogy milyen volt az a férfi, helyes volt-e vagy se, mire frappánsan odavágtam, hogy valaki hiába néz ki jól, a belső értékek számítanak, s őt (mármint Csabit is ezért szeretem többek közt)? Mire Csabi, hogy mindjárt elpirulok..(Na asszem inkább nekem lehetne pirulhatnékom, amikor elkezdi, hogy aranyos vagyok) A Szerelem vándoránál Margit meg én köztem jött le, csak közben jól megfogtuk, én legalábbis a kezét megfogtam.
A végén sikerült odajutnunk hozzá, sikerült egy képet aláíratnom vele, majd nézegette, hogy milyen aranyos ez a kép rólunk, meg mondtam, hogy én ilyen őszinte vagyok, s ezt így is gondoltam, aztán a végén meg is ölelt engem, s mondtam is utána hogy „Köszönöm, hogy hazavihetem az ölelést, aztá másik oldalról is megölelt, ekkor már a fejemet a kebléhez szorította, s jó pihenést kívánt nekem, aztán elindultam hazafelé.
Köszönet ezért a mai napig, s elsősorban az égieknek nagy-nagy köszönet, akik kegyesek voltak hozzánk, s nem áztatták el a bulit, mert elég borongós idő volt ma, illetve tegnap.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr336073254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása