HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

2014.03.16. 22:04 Berta77


Sziasztok!

Ideje blogot írnom.-kezdhetném így is mondókámat. Igaz ami igaz, hogy majdnem két hete

nem írtam már megint. Na sebaj, most pótlom.
Engem már ideje idegesít az, Kasza Tibisen szólva az böki a csőröm, hogy egy-egy videó előtt hirdetések vannak,tehát m indig végig kell néznem egy hülye hirdetést, mielőtt megnézném azt a videót, amit meg szeretnék nézni. Ti hogy vagytok ezzel?
Múlt héten volt nőnap, ami számomra a legrosszabb nőnap volt. Ugyanis munkával telt, ami önmagában nem lett volna nagy baj, csak egyetlen egy ügyfélnek se jutott eszébe egy nőnapi köszöntés, pedig jól esett volna, ha már ott kell ülnöm egész nap. Még a saját apám se köszöntött meg nőnap alkalmából. :(
Szerdán Kasza Tibi koncert volt a Cotton Clubban, ahol már kezd az lenni, mint az Old Man”s-ben, hogy megismernek engem. Pl. múltkor is elmentem elintézni a jegyet, sétálok halálnyugodtan a Nyugati felé, s rámköszöntek, s a Cotton Club alkalmazottjai voltak. Meg mikor mentem be, akkor is mondta ott az egyik ott dolgozó, hogy én már lassan híresebb leszek, mint Tibi. Na igen, s itt megint kitérnék a közönségre, mert most szerdán tényleg egy jó közönség jött össze.
Tibivel köszöntünk is egymással, megint az volt az első kérdése, hogy mi újság a szerelemmel?
21 óra után kezdte el Tibi a koncertet. A dalok a következők voltak. Kasza Tibi dal, Hullócsillag, Neoton-blokk, Sosem múlik el, Sway, Elmondanám, Nem kell más, Freedom, te vagy a jel, Rihanna-Lady Gaga összeállítás, Vallomás, Költözz el, LGT blokk, Nekem így jó, Hullócsillag.
A Hullócsillagot nem véletlen írtam kétszer, mert Tibi kétszer is előadta ezt a dalt.
Most se maradhattak el a poénok, meg a közös táncom Tibivel. Mivel 13.-án vagyis csütörtökön volt Krisztián napja, így első körben meghúztam a fülét, amiért puszit kaptam, majd jó kis előlegben megköszöntöttem a többi zenekari tagot, majd elkezdi Tibi, hogy ha ennyire tudom a zenekar tagjainak a névnapját, akkor nem érti, hogy mit keresek én Vastag Csaba koncertjén.
Ott volt Havas Henrik, illetve a Való Világ 4-ből megismert Gigi is, akivel készült 1-1 közös fotó is, mindketten nagyon aranyosak voltak. Csak koncert után elestem a színpad kiugró részében, Tibi is odaszólt, hogy megvagyok-e, mire mondtam, hogy igen megvagyok. Mondta, hogy ügyes voltam, aztán elköszöntem tőle, mert el akartam érni az utolsó járgányokat.
Másnap elég rosszul indult, mert egész nap nem volt időm enni inni a hivatalban, de végül is összeszedtem magam, s elindultam a New Orleans klubba, ahol volt Antal Timi születésnapi koncertje, ahol több vendégfellépő is volt, mint pl. Komondi Lia, Kvaka Andrea, Éliás Junior, Kocsis Tibor és Vastag Csaba, akikkel 1-1 dalt adott elő Timi. Menet közben sikerült Kvaka Andival képet készíteni, akivel nem új keletű az ismeretségem, hiszen egyik testvére Crystal rajongó volt, mondta is Andi, hogy kár, hogy már nincsen Crystal. Örömmel adott nekem autogramot meg közös képet.
Sikerült végül is Csabival találkoztunk, röviden és tömören mondtam el az Europarkos történetet, hogy mennyire bántott az engem, mire Csabi, hogy ne bántson az engem, meg hogy ne foglalkozzak vele (mármint az illetővel, aki csúnyán viselkedett velem akkor), s hogy én nagyon aranyos vagyok, s hogy nagyon kedvel engem, aztán fényképezkedtünk (ezt ő kérte), majd ölelkeztünk is egymással, aztán siettünk is a metróhoz, mert hát az utolsó ment.
Szal így telt a hetem, s most hétvége helyett hét közben buliztam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr376073257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása