HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Nevek!!!!

2014.01.08. 22:42 Berta77


Sziasztok!
Mostanság egyre jobban kerint,de tegnap a Class FM-ben is szó volt erről,hogy milyen agyalágyult neveket kérelmeznek a szülők születendő gyermekük számára.

http://morningshow.hu/megjelent-az-adhato-utonevek-legfrissebb-listaja/

De az tény és való,hogy a régi hagyományos nevek,mint pl. a Mária, Erzsébet, Katalin László stb. kezdenek eltűnni,s mostanság az ilyen extrém nevek kerülnek elő...

Ennek kapcsán visszakanyarodnék egy kicsikét Szilveszter Szimulátor Bulira,mert ahogy írtam lehetett karaokezni,s először elértették a nevemet, mert Teklának konferáltak fel,s szóltam is,hogy Berta vagyok,s akkor már megjegyzték...
Annyira tudom ezt utálni,ilyenkor van az, hogy nem szeretem a nevemet! Mert tényleg annyi minden voltam már. Mikor megszülettem Akkor is Beátát írtak a papírra,s anyu szólt,hogy Berta és nem Beáta. Meg egyszer az OTP-ben volt,hogy hogy is Beátát írtak,s szóltam is az ügyintézőnek,hogy Berta vagyok,s nem Beáta,mire az csodálkozóan nézett rám,hogy „Berta, még soha nem hallottam ilyen lánynevet!”

szal nem tudom mi lsz itt pár év múlva,hogy milyen nevű emberkék fognak itt szaladgálni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr896073265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása