HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Egy lightos nap, s Tibi klubkoncertje

2014.02.27. 11:16 Berta77

Sziasztok!
Remélem,hogy jól telt a tegnapi napotok.
Nekem ha úgy vesszük lájtosan. Reggel a 100-ba kellett mennem átirányító koornitátor oktatásra,ami 10 előtt véget lett, s utána nem kellett bemennem a hivatalba. Oktatás után beugrottam a postával szembe lévő Sparba vásárolni, mert az ebédhez kellett néhány cuccot vásárolni. Hazaértem,nekiestem az ebédkészítésnek.. Aztán elkezdtem készülődni, mert Tibi ajándékát raktam össze, mivel vasárnap volt a születésnapja. 18 óra körül indultam el hazulról,aztán a Nyugatinál bementem még a Westendbe, s utána mentem a klubba. Most többen voltunk ott, mint múlt alkalommal. Koncert előtt egy pillanatra találkoztam a srácokkal, Gábortól puszit is kaptam, majd a pultnál kikértem az italomat, tudta a srác,hogy Cuba Librét iszok (úgy néz ki, itt is kezdődik az, mint az Old Man's-ben meg a La Gunában, hogy megismerik a fejemet), aztán Tibi is köszönt. A zenekari felállás nem a szokásos volt, a dobos nevére nem emlékszem már, asszem András volt, s a basszusgitáros Temesi Berci volt.
A dalok a következők voltak. Kasza dal,Sosem múlik el, Hullócsillag Neoton-blokk, Elmondanám, Rihanna-Lady Gaga blokk, Nem kell más, Freedom, Te vagy a jel, Részegen ki visz majd haza, Vallomás, LGT blokk, Nekem így jó, Hullócsillag,(Nem véletlen írtam 2x),Elmegyek.
Másokkal volt színpadi show, többek közt Lacival is, akivel ünnepeltük a szülinapját koncert után, Tibi a végén oda is ült az asztalukhoz, meg én is, Zsolek is csatlakozott. Előtte nekem is sikerült Tibinek átadnom a neki szántam,amit két puszival köszönt meg.
Aztán elindultam én is haza, ismételten egy jó estét hagytam mögött, engem az érint pozitívan, hogy itt nem köpködnek rám az emberek, mert bizony Tibi most is megtalált engem.
Ezért egy kicsit tartok a szombati Vastag Csaba koncerttől, hogy mi lesz, hogy hányan fognak beszólni, s egyre inkább hajlok afelé,hogy befejezem az egész Csabizást, mert bizony ez nem CONECTO, nem CONECTO viselkedési kultúra, ami itt megy. Tudjátok, hogy én szeretem Csabi munkásságát, s egy tehetséges művész embernek tartom őt, s jó bulikat szokott csinálni, ilyen téren sajnálom őt otthagyni.
Na majd meglátjuk a szombatot.
Előre is mindenkinek jó hétvégét kívánok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr296073259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása