HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Karácsony előtt-után

2013.12.28. 23:24 Berta77

Sziasztok!

Ideje blogot írni,mert már ezer éve nem írtam....
Nos nem tudom értesültetek-e róla,hogy az idei X-Faktort Danics Dóra nyerte, így végre női nyertest köszönthettünk.
A sok tinédzser lány meg hogy sírt, hogy nem a By The Way nyert,pedig én is szentül meg voltam győződve, hogy ők fognak nyerni. Mi Margittal a helyszínen voltunk, láttuk, hogy Dóra édesanyja, Bach Szilvia sírt, mi gratuláltunk neki. Menet közben Kocsis Tibóval is fotózkodtunk.
Aztán Csabival is találkoztunk, akivel fotózkodtunk, aztán ölelés is volt.
Ezt egy hosszú munkahét követte, mert hogy ez a szombat is munkanap volt, aztán munka után siettem az Árkádba, mert ott Csepregi Éva koncertezett, ami nagyon jó volt.
A karácsonyom és a születésnapom Családi körben telt.
26-án vagyis karácsony másnapján volt a Madách Színházban József és színes szélesvásznú vászonkabát előadás, aznap este Vastag Csaba játszotta Fáraó szerepét. A börtöndal most is taccsratett engem, mármint olyan téren, hogy bőgtem is alatta. József Serbán Attila, Narrátor Gallusz Nikolett volt, akivel kép is készült, nagyon kedves volt. Aztán úgymond el kellett tűnnöm, ahogy Csabi jött kifelé, mert meglepetés készült, jött is oda Csabi, s elkezdte énekelni, hogy „Boldog szülinapot Berta..”,ami nagyon szép volt, ezt meg is köszöntem neki, át is ölelt, megkérdezte, hogy komolyan most van a szülinapom, mire én, hogy tegnap (vagyis 25.-én) volt, úgy hogy egy karácsonyi kislány vagyok, tán azért is vagyok olyan, amilyen, mire Csabi, hogy egy aranyos Bertácska...( közben is ölelt meg simogatta a hátamat). Aztán kellemes ünnepeket is kívánt, s hogy majd találkozunk, mire én, hogy idén már nem, s kérdezte, és 4.-én, mire én, hogy sajnos nem, pedig nagyon szeretnék ott lenni....Szegényt itt egy pillanatra elkezdtem sajnálni, mert azt láttam rajta, hogy számít rám a Szilveszter Szimulátor bulin. Ezért is érzem azt, hogy nem szabad Csabit cserbenhagyom, mert tényleg azt látom rajta, hogy számít rám, mert az utóbbi hetekben hányszor volt, hogy Csabi megkérdezte, hogy mikor jövök legközelebb, illetve mondta, hogy találkozzunk legközelebb, én meg mindig mondtam neki, hogy éppen hova készülök legközelebb vele kapcsán, s az X-faktoros vasárnapon ezt a színházat mondtam neki. S örül ha valahol ott vagyok, hiszen azért itt a színházban is úgy láttam, hogy kiszúrt engem, mert egy párszor nézett arrafele, ahol ültem. (harmadik sorban voltam).
Ezt követően siettem haza,hiszen meló volt másnap reggel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr106073270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása