HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Micsoda szilveszter

2014.01.01. 12:41 Berta77


Sziasztok!
Hogy telt a szilveszter?
Nekem egész jól. Bár a BKK kitett magáért az év utolsó napján Úgy néztem meg, hogy 21:45-kor van egy 198-as, azzal megyek le, de az nem jött, így a következőre 20 percet vártam. Végül is sikerült leérnem, csak volt egy pár idegesítő ember. Tomi 23 óra után kezdte a koncertet. Volt a Fly the moon, Angels,It's my life,Pocsolyába léptem,Őrizd az álmod, My Way,s ráadásként az Azért vannak a jóbarátok,s sajnos több dalra nem futotta. Jókora tömeg volt,elég nehezen tudtam odajutni Tomihához,de végül sikerült átadnom neki a karácsonyi ajándékot. Korábban is próbálkoztam ezzel, de nem sikerült, facebook-ra is írtam ezt neki,s mondta is, hogy emlékszik rá, hogy írtam ezt.
Itt megint csak azt tudom felhozni, hogy azért figyelnek az egyes előadók,t án még jobban is, ahogy azt az ember gondolná....Aztán tudtunk vele közös képet is csinálni. Aztán sok sikert kívántam neki a Dalhoz! Ahogy végeztünk, Yvettékkel kitaláltuk, hogy elmegyünk Csabi egyik fellépési helyszínére. Be nem engedtek minket, elég húzós volt a belépődíja, így kint vártunk Csabira. Balázs jött elkezdtem ki,én elkezdtem trombitálni,észre is vett, rögtön egy „Szevasz Bertácska!” köszöntéssel üdvözölt,majd két puszi kíséretében boldog új évet kívánt. Csabi is jött,igaz hamar elment, de ölelésre futotta...Na igen, megfogadtam azt, hogy 2014.-ben is fogom ölelgetni (még akkor is,ha ez egy pár embernek nem tetszik,de eldöntöttem azt is,hogy fittyet fogok rájuk hényni) Csabit,na ezt már teljesítettem is. Mindenestre sok sikert kívántam neki a Conecto nagykoncerthez (nem tudom,hogy addig fogok-e talizni vele).
Újévi fogadalom? Van erre egy mondásom! „Életemben nagyon sok mindent megfogadtam,de egyet se tartottam be. Ma már azt se fogadom meg,hogy nem fogadok meg semmit se,mert azt se tartanám be. Hányszor megfogadtam,hogy lefogyok egy pár kilót,meg hogy leszokok a csúnya beszédről,káromkodásról, de soha nem tartottam ezt meg.
Asszonják,hogy amit január 1.-én csinál az ember,azt fogja csinálni egész évben. Ezek szerint az egész évem a Vastag tesókról fog szólni, hogy látogatom a koncertjeiket? Na de azért szeretném pl. Kasza Tibi ekoncertjét is látogatni, meg a Zanzibar koncertjét is, s egy jót tombolni.
Ezzel kívánok Mindenkinek még egyszer boldog új évet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr966073267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása