HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Otthon, haza....

2013.12.14. 23:16 Berta77


Sziasztok!

Gondolkoztatok már a haza fogalmán?
Hallottam pár éve egy mondatot, hogy az otthon nem ott van,ahol az ember háza van,hanem ott ahol szeretve van.
S van, hogy az ember a munkahelyét mondja második otthonnak. Ti ezt mennyire tartjátok otthonotoknak?
Ha tágabb értelemben megyünk, akkor az otthonnak meg a hazának nevezhetjük azt a helyet,ahova az ember szívesen elmegy.
Én pl. 1-1 szórakozóhellyel vagyok így,ahol a kedvenceim gyakorta fellépnek. Ilyen pl. az Old Man's, ahol Kasza Tibi szokott fellépni,hiszen engem már az alkalmazottjai is (a ruhatáros,a pincérek meg a pultosok) is megismernek engem, s néhányan már a nevemen szólítanak engem.
Itt van pl. a La Guna étterem, ahol Vastag Csaba koncertezett egy párszor, ott pl. a menedzser is név szerint ismer már meg engem, meg 1-2 pincér is...
Tehát én ezekre a helyekre ezért is járok el szívesen..

Bár azon is eltűnődtem, hogy vajon mi lehet az oka annak,hogy engem mindenütt így felismernek,meg hogy így emlékeznek rám.
Tegnap is ahogy kijöttem Csabitól,ott is mondja egy nő,hogy én voltam a kismanó Kasza Tibi koncertjén....
Ma meg a közönségtalálkozón megismertek,csak a vezetéknevemre kérdeztek rá...
Korábban egy barátom Viktor mondta azt,hogy én egy egyéniség vagyok....
Szerintetek?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr26073271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása