HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Klubkoncert érdekes sztorikkal,s őszinte gondolatok

2014.02.16. 21:09 Berta77

Sziasztok!
Remélem, hogy mindenki jól van...
Már csütörtökön akartam írni, de aznap éjfél után értem haza, s reggel 7-re mentem másnap dolgozni.
Na szal szerdán volt Kasza Tibi koncertje a Cotton Clubban.
Hamar odaértem, éppen próbáltak a srácok, közben jöttek fel a srácok, mikor próbaszünet volt, meg Tibi barátnője is, akik köszöntek is nekem.
Aztán le lehetett menni, első körben egy Cuba Librét ittam, s azzal együtt a pultnál ücsörögtem, mikor Tibi megjelent, aki oda is köszönt, aztán beszélgettünk egy sort, első kérdése az volt, hogy mi a helyzet az udvarlókkal, aztán mondtam, hogy majdnem nem jöttem, mire Tibi, hogy nagyon nem örült volna ennek....

21 óra után vette a kezdetét a koncertnek. A dalok a következők voltak Kasza dal (Kakakasza Tibi), Hullócsillag, Elmondanám, Sway,Neoton blokk (Holnap hajnalig,220 felett,Santa Maria, Nyár van),Nem kell más, Freedom, Te vagy a jel, Rihanna-Lady Gaga Mix, Vallomás, Költözz el, LGT blokk, Nekem így jó, Ha te kéred.
Első részben az állórészben fotóztam, amit Tibi a későbbiek során ki is hívott a színpadra, majd a Sway-re is táncoltunk, amiről videó is készült, s felkerült a youtube-ra. Akik ezt látták, sok igazságot és történést vélhetnek felfedezni benne.
Nos Tibi úgy kezdte, hogy minden előadónak megvan a maga Bertája...A koncerten ott volt Király Viktor meg Dobrády Ákos is. Tibi időközben elkezdte a Király Viktornak, hogy ha meglátna engem a koncertjén, akkor jobb ha tudja, hogy az „övé” mármint Tibié vagyok...Ámbár mostanában elcsibészkedtem, mert azt az infót kapja, s kémjei jelentették, hogy Vastag Csabával is ugyanezt csinálom.....Mármint a táncot, csak lányos zavaromban (tán azért, mert addigra már egy Cuba Libre lement már) nem emlékeztem konkrétan táncra, majd elkezdi Tibi, hogy majd az újságok címlapjain lesz, hogy Kasza Tibornak és Vastag Csabának közös „csaja” van. Időközben elkezdi Gabesznak,hogy cserélje ki a mikrofonját. Szünetben összetalálkoztam Dobrády Ákossal, aki nagyon aranyos volt, átadtam egy közös ismerősünk üdvözletét, s ő is üdvözli a lányt. Ebből azt a következtetést vontam le, hogy a legtöbb előadó megjegyzi a rajongóit, akik rendszeresen eljárnak a koncertjeire.
Szünet után egy színpadhoz közeli székre ültem, Tibi azzal kezdte a második félidőt, hogy engem keresett, pedig éppen, hogy csak „ki nem szúrtam a szemét”,többször is kiáltottam, hogy Itt vagyok Tibi, majd mondja, hogy egy srác nehezményezi, hogy nem jelöltem vissza a facebook-on. Igaz a második részben volt két szám, amin nem bírtam ülni, hanem táncoltam, akkor Tibi megkérdezte, hogy hova megyek, mire én, hogy ezt nem bírom ülve nézni.
Koncert után gyorsan elköszöntem Tibitől, mert hát másnap reggel mentem dolgozni.
Mindenesetre ez egy feledhetetlen koncert volt.
Ahogy nézegettem Tibi oldalát, rendesen tőlem hemzsegett, így elkezdtem azon gondolkozni, hogy nekem igazán hol a helyem?
Tegnap este megnéztem Csabi Ustream adását, amiben kérdeztem, hogy mennyire megbocsátó, s hogy meg tud-e bocsátani, aki azt válaszolta,hogy alapjába véve mindent

kit nagyon szeret, s nincs mit megbocsátani, egyik lány szerint, mintha direkt nekem mondta hogy „szeretlek”
Becsülöm Csabitól ezt a hozzáállást, ezt írtam a Hivi oldalára.

„Drága Csabi!
Először is nagyon köszönöm a választ!
Nagyon becsülöm azt benned, hogy tényleg úgy állsz mindenkihez, hogy szereted őt, még ha nem is ismered igazán az illetőt. S általad kezdtem hinni a feltétlen nélküli szeretetben, s hogy létezik még ilyen.
Mikor találkozunk számodra kis aranyos vagyok...:)
Nagyon sokat gondolkoztam az elmúlt napokban, hogy érdemes-e idetartoznom, s legtöbb alkalommal TE erősíted azt meg, hogy igen.....Hiszen ahogy mondtad, te mindenkit szeretsz.
Millió ölelés van! :)
Ti hisztek a feltétlen nélküli szeretetben?
Na szal visszatérve Csabira, becsülöm azt, hogy úgy tudja szeretni az embereket, a nélkül, hogy tudná, hogy igazából milyen ember.
Itt vagyon én is, aki eljár a fellépéseire, de ismer engem tudja, hogy ki vagyok, tudja a nevemet, de nem tudja, hogy milyen ember vagyok, bár tudja, hogy mit dolgozok, s hogy kik még a kedvenceim. Meg mondogatja, hogy aranyos vagyok, csak néha nem értem, hogy miért mondja ezt nekem.
Szal így teltek napjaim.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr236073262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása