HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Egy sűrű hétvége után

2014.02.25. 13:19 Berta77

Sziasztok!
Remélem, hogy jól telt a hétvégétek.
Nekem remekül.
Néztétek a Dalt?
Én nem, de nem is bánom annyira, mert jó/jobb helyen voltam én aznap este, de ahogy hallottam, Kállay Sanders András nyert. Aztán olvasgattam a Dal oldalát, s igen csak jót szórakoztam rajta, a kommentek java része arról szól, hogy igazán a zsűri dönti el, hogy ki(ke)t akarnak az Eurovízióra.
Na mindegy hagyjuk, számomra azóta érdekét vesztette a műsor, miután Tomi kiesett onnét.
Szombaton a Zanzibar koncertezett a Tacubában, ami nincs tőlem messze, így Csilla itt aludt nálam utána, hogy ne botorkáljon az éjszakába. Előtte a Tesconál található megállóba beszéltük meg a találkozót, s onnét mentünk a Tacubába. Rita éppen kint volt a teraszon,így egy kicsit ott beszélgettünk vele, aki nagyon aranyos volt. Aztán bementünk 21:00-kor kezdett a Reckless Roses,akik ismert Guns N' Roses dalokat játszottak, majd 22 óra után kezdték el Zanziék a koncertet. A dalok a következők voltak. Nem vagyok tökéletes, Ádám keresi Évát, Táncolunk, Újra, Vágyom rád, Igazi nevem, Március végétől, Csak egy napot akartam, Nem szeretsz, Lehetek..., Ilyen az élet, Hozzatok egy DJ-t, Ha megtalálsz, szólj már, Szerelemről szó sem volt, Érintés.
Nem voltunk sokan a helyszínen, de annál családiasabb volt a koncert. Eleinte nem jöttek közel a színpadhoz az emberek, de ahogy Rita invitálta oda a népet, így közelebb jöttek az emberek, s én is jobban tudtam tombolni. Mindenesetre nagyon jól éreztem magam én is meg Csilla is, s itt tényleg sokkal másabbak az emberek (Mikivel a basszusgitárossal is jól elbeszélgettünk), nem szólnak be a másiknak, nincs irigység meg féltékenység mint Csabinál. Ott is így kellene tenni, s akkor ott is tök jó lenne minden. Remélem,hogy megyek még Zanzibar koncertre, hiszen ez a hely, ahol nem számít,hogy mit rontottam el...Viszont az nem igaz, hogy senki se tudja az igazi nevem, mert bizony itt (mind Zanziéknál, mint másutt pl. Kasza Tibi fellépés/koncert Vastag Csaba fellépés/koncert) mindenki tudja az igazi nevem. Ezt az egy Zanzi dalt bizony cáfolom. S Rita is megjegyezte a koncert alatt, hogy az én igazi nevemet mindenki tudja.
Aztán elköszöntünk a többiektől meg Ritától is, aztán jöttünk haza.
Másnap ½ 10 körül keltünk,kicsit neteztünk, majd megebédeltünk, mert készültem a RAM Colosseumba, ahol a Frank Sinatra a Hangot néztük meg. 67-sel mentünk az Örs felé, csak leszálltunk a Gyógyszergyárnál, mert elég idegesítő fura alakok voltak a buszon, így inkább gyalogoltunk. Csillától elköszöntem, majd folytattam az utat a színház felé. Igen ám, de elbambultam a metrón,s ahogy elindult a metró a Deáktól, akkor eszméltem fel, hogy le kellett volna szállnom. Vissza kellett mennem, de végül is sikerült odaérnem a színházhoz, s Anitával meg Margittal is találkoztam. 15 óra után kezdődött az előadás, ami most is nagyon jó volt, érdemes volt újra megnézni. Koncert után oda tudtunk menni Tomihoz, éppen két külföldi fotózkodott vele, aztán odajutottunk mi is, beszélgettünk Tomival, meg fényképezkedtünk is vele, mondta, hogy örül, hogy találkoztunk, nekem még a kezemet is megfogta a kezemet.

Aztán elindultunk haza..

Szal ez egy ilyen mozgalmas 7vége volt.
Na majd várjuk a folytatást, mert nem lesz eseménytelen ez a hét se. Szerdán Kasza Tibi koncert a Cotton Clubban, s szombaton meg Vastag Csaba Lemezbemutató koncert a Symában.
Majd ezekről is írok Nektek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr1006073260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása