HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Éljen péntek 13.-a!

2013.12.13. 22:06 Berta77


Sziasztok!
Hogy telt nektek péntek 13.?
Nekem asszem ez életem legemlékezetesebb péntek 13.-a.
Na azt nem is meséltem,hogy hétfőn hogy jártam. Jó kis szél volt,így ahogy hétfőn indultam Tomi koncertjére,lefújta a mikulássapkámat a szél,elkezdtem futni utána,csak közben elestem,s beütöttem a jobb térdemet,s végül az úttesten tudtam megfogni a sapkámat,még szerencse,hogy szélső sáv buszsáv volt,különben nem biztos,hogy ilyen szerencsésen megúszom ezt az egész kalandot.
Aztán a koncerten akartam fényképezni,nézem,mi a francért nem kapcsol be a fényképezőgépem,aztán látom,hogy nincs benne az akkumulátor,amit előző este töltöttem fel....
Szerdán meg egy hamis 10000 Ft-ost fogtam a postán,persze a férfi nem örült,akinél fogtam,gy azt jegyzőkönyv ellenében bevontuk.
Ma délelőtt nem voltam a helyzet magaslatán,mert elég rosszul voltam a munkahelyen,két fájdalomcsillapító volt bennem,így ott tartottam,hogy nem megyek az Árkádba Vastag Csaba koncertjére,de aztán jól lettem,így hazajöttem kajálni,aztán indultam is el hazulról. Találkoztam Margittal,aki Anitát várta,s így együtt mentünk oda. Amíg várakoztunk,egy volt kolléganőmmel futottam össze,aki először megkérdi,hogy ki lesz ott,mire én,hogy „Szerinted? A Vastag Csaba!”
½ 6 után kezdte Csabi a bulit. A dalok a következők voltak. Strangers in the night,Santa Claus,Sexbomb,Őrizd az álmod,Királylány,A szerelem vándora,Azért vannak a jóbarátok,Ugye érzed,Jégszív.
Mindenesetre annak örültem a Santa Claust hallhattam ma Csabitól (ugyanis ez tavaly kimaradt az életemből),mert mindig szépen adja elő ezt a dalt. A szerelem vándora alatt most is besétált a közönség közé,majd még az Azért vannak a jóbarátok alatt is ottmaradt,s utána ment vissza a színpadra. A Jégszívnél kiindultunk,s beszóltak nekünk,hogy idióták,mire magamban mormogtam,hogy „vagy te” Csabinál volt autogramkártya,ahogy odajutottam hozzá,elkezdte,hogy a postáskiasszony,aztán odaléptem hozzá,megkérdezte,hogy van-e olyan kártyám,mire én,hogy nincsen,s hogy szeretnék kérni egyet,s írt is nekem egyet,majd montam,hogy jó lett a lemeze,megkérdezte,hogy mik a kedvenc dalaim,mire én,hogy Megküzdök érted,Őrült éjjel,Háború,Papírlapok a szélben,majd megkérdi,hogy megyek-e a nagykoncertre,mire én,hogy semmiképp se hagyom ki,nem hagyhatom ki,aztán magához ölelt,jó pihenést kívánt,aztán eljöttem,majd még Balázshoz is mentem,beszéltem egy pár szót vele,aztán a végén ő is öleléssel köszönt el tőlem,aztán indultam hazafelé,ami szintén nem volt zökkenőmentes. 67-es jól elment az orrom előtt,így 97E-vel mentem végül. Nem tudom mi lehet,valszeg baleset történt,annyi volt bizonyos,hogy a Gyógyszergyárnál egy rendőrautó állt keresztbe az úton,ígya busz nem tudott rákanyarogni,gy visszafordult az Örs vezér tér felé,s a Jászberényi útnál ment Keresztúr felé.Aztán a kerülethatárnál volt egy kisebbfajta forgalmi dugó,mert hogy mindenki erre jött..
Aztán végül is sikerült hazaérnem...
Ami negatívum volt a mai napban,rosszullét,aztán hazafelé az út
Ami pozítivum volt Vastag Csaba koncertje,s koncert után milyen cui volt...Ezek után ott a helyem március 1.-én a SYMA CSARNOK-ban!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr916073273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása