HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Vajon hol a helyem?

2014.02.20. 14:49 Berta77

Sziasztok!

Na mi a mozi? -by Kasza Tibi
Én velem semmi extrás nem volt. A héten szabin vagyok, leszámítva a szerdát, amikor is mennem kellett lottóoktatásra az új gép kapcsán, így előtte lévő napokban tanultam, készültem erre, mondván, hogy ebbe belekérdezhetnek a vizsgán. A konzultáció,-ami abból állt, hogy elmondták, hogy mikben különbözik az új gép a régitől-után kellett írni egy 18 kérdéses tesztet,amiből 14-nek kellett, hogy jó legyen, hogy részt lehessen venni a szóbeli vizsgán. Egyikünk 5-öt rontott, akinek ennyi volt a mai nap, én csak egy kérdést rontottam el, hogy melyik játéknál nem lehet beállítani az egyforma gép játékot? S a puttó az, amit egy időben csak egyet lehet kérni a gyakori sorsolások miatt, s ez a gyakorlati vizsgán is kérdés volt, hogy milyen esetekben lehet sztornózni a puttót. Játékos kérésére tilos, csak nyomtatási vagy technikai hiba miatt lehet sztornózni,amíg nem zárták le a sorsolást, s ezt a Call Center felé is jelenteni kell, ezt végül is tudtam,bár az elején leblokkoltam, mert hirtelen nem jutott eszembe,hogy hogy kell nyomtató tesztet csinálni, de aztán rájöttem, majd kellett egy hétfői kenó sorsolási információt kérni,s egy előző napi forgalmi jelentést. Aztán különböző játékokat kellett csinálni, mint pl. a hatoslottót akciósra kiegészíteni, kombinációs kenót csinálni stb. egy adott végösszegnek kellett, hogy kijöjjön, ami sikerült is. Majd még egyenleg feltöltést is kellett csinálni, végül is sikerült a vizsga, így kezemben tarthattam az új lottógéphez a vizsgát, jövő héten ülhetek is be oda.
Mostanság sokat gondolkoztam azon, hogy hol is a helyem igazán....??? Néhány Csabi rajongó megint minden ok nélkül a szájukra vették a nevemet, holott hozzájuk se szóltam...Komolyan, ezek már minden szarért belém fognak kötni? Nagyon gondolkodom, hogy a március 1. koncert lesz az utolsó, amire elmegyek, aztán kész vége, befejeztem....A fene megeszi már így is az egész CONECTO-t úgy ahogy van, mert bizony nem méltó a Conecto-hoz az a viselkedésforma,amit egyes rajongótársak tanúsítanak a másik felé. Ennek rohadtul nem így kellene, hogy legyen!!! A többiek biztatnak, hogy ne adjam fel!!!
Ami a munkát illeti, múlt kedden, vagyis 11.-én adtam be az áthelyezési kérelmemet. Az Árkádos főnök úgy tűnik egy életre megutált ezért a tettemért, s mára bizonyosodott meg bennem, hogy bizony leírt már engem, ugyanis a facebook-on is törölt az ismerősei közül..De nem is érdekel, mert előbb vagy utóbb én is letöröltem volna őt, ennyit értem én neki. Nem épp a legszebb volt az elválásunk. Remélem, hogy ezek után megértitek azt, hogy miért nem akarok most már az Árkádba visszamenni. Úgyhogy nekem már ezentúl nincs ott helyem, max. Vendégként fogok most már az Árkádba bemenni.
Tudjátok, az ember nem ott van otthon ahol a háza van, hanem ott, ahol szeretve van.
„Nekem ott van az otthon,ahol te hazavársz...”
„Nekem az lett a sorsom, soha ne adjam fel,
Mik mások könnyen megkapnak, azért harcolnom kell...”

Szal mostanság ilyen gondolatok foglalkoztatnak engem....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr306073261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása