HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Most miért én vagyok a rossz???

2014.01.19. 19:35 Berta77

Sziasztok!
Hogy vagytok?
Én nem túl jól...
Ahogy írottam,két hete voltam a Szilveszter Szimulátoros bulin,csak utána cseszték el a kedvemet,olyan is,akiről nem gondoltam volna ezt,így ezt az illetőt kiraktam a csoportjaimból,s még a facebookomról is letiltottam.
Tegnap fel mertem tenni azt a kérdést,hogy lesz-e Csabival szülinapi party,valakivel szót váltottam e témában,hogy tavaly is jó néhány embert kihagytak a buliból,ami nekem mind a mai napig szarul esett. Akkor egy csaj,akit letiltottam felvetette,hogy letiltottam őt,s hogy nem kellene folyton Csabit ölelgetnem,míg meg nem fullad.Pedig neki is voltak durva dolgai,úgyhogy ő aztán tényleg ne magyarázzon nekem.t
Aztán levették a posztot,amit jeleztek is,de utána továbbfolytak a piszkálódások,így ma ki is léptem abból a csoportból...
Mindenesetre annyira kikészültem,hogy egész délelőtt bőgtem. Az esik nekem rosszul,hogy úgy dobálják rám a sarat,hogy meg se hallgatnak engem,holott nekem is lennének előadni valóim a dolgok kapcsán.
Ezt írtam ki a facebookomra:

Felteszek tök ártatlanul egy rohadt kérdést!
Nem értem miért ekkora baj az,hogy kérdezni merek valamit,aztán meg még belém is kötnek..
Komolyan mondom,már semmit se lehet megkérdezni?
Olyan rohadt nagy baj,hogy valamit meg mertem kérdezni?
A kurva életbe már tényleg!!!!!!!
Úgy hogy ez most egy ilyen szar hétvége volt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr886073264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása