HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Egy rövid vasárnap

2013.12.08. 22:51 Berta77

Kedves Olvasóim!

Remélem, hogy jól telik a hétvégétek.
Az enyém rövid volt, mert hogy tegnap is dolgoznom kellett.
Az önmagában nem lett volna baj,csak Vastag Csaba éppen tegnap lépett fel a rákoskeresztúri adventi vásáron. Végre megérném,hogy a 3 éves Csabis pályafutásom során itt a kerületben a fellépése,s erre nem tudok elmenni, evett is az ideg miatta, mert nem voltam messze tőle.
Na sebaj,mert a mai nap rendesen kárpótolt, mert lett végre Vastag Csaba Conecto CD-m,mert hogy ma a La Guna étteremben lépett fel,így ma délután odavitt az utam.
Yvettel a Kökin találkoztunk,s onnét együtt mentünk a La Guna felé. 18 óra körül értek oda Csabiék. Közben kaptam egy olyan instrukciót,hogy a Balázstól (aki kíséri Csabit,s őt láthattuk a X-Faktorban aki csak a legjobb 50-ig jutott el) lehet cd-t venni,így meg is kérdeztem tőle,aki mondta,hogy a koncert után lehet tőle venni,azért mondtam,hogy gondoljon rám...Csabival is összefutottam,mondtam,hogy még nincs CD-m,de már szóltam a Balázsban ez ügyben,s mondtam,hogy szeretném aláíratni, mire ő,hogy akár kettőt is előre középre hátulra...
Aztán elkezdődött a buli. Volt a Strangers In the night, Whenever you will go,Sexbomb,Királylány(ezt a Hooligans közelgő koncert alkalmával énekelte el...), Pocsolyába léptem, Őrült éjjel,Őrizd az Álmod,Nézz,nézz az ég felé,Szerelem Vándora, Azért vannak a jóbarátok,Menedék,Jégszív.
Az Őrült éjjel az egy új dal a lemezéről,mondja,is,hogy ezt is úgy népszerűtsítsük, mint a Sexbombot,majd bejelentette a lemez megjelenését,illetőleg a nagykoncertet,ami március 1.-én lesz a Syma Csarnokban. (remélem,hogy tudok rá menni). Mindenesetre Csabi megtalált azért engem,a Királylánynál betartotta elém a mikrofont,az Őrizd az álmodnál,is,hogy így kell ezt csinálni,ez alatt megfogtam a kezét,majd elkezdi,hogy a Magyar Postánál elküldhetik a dolgozókat sportolásnál,s hát hozzák neki a levelet. Aztán elkezdi, hogy de meleg van, tőlünk is kérdi,hogy meleg van,én is mondtam,hogy meleg van,aztán mondja nekem,hogy vegyem le a felsőt,majd a Nézz az ég felé alatt levetette velem a mikulássapkát,aztán odalépett elém,s megölelt.
Sajnos most rövid volt a koncert,mert mennie kellett a Barba Negrába,ahol egy jótékonysági fellépése volt Csabinak,oda már nem mentünk,mert még a koncert előtt találkoztunk Anitával és Margittal,akik mondták,hogy nagyon tele a Barba Negra,mert ők inkább oda akartak menni,így innentől kezdve halottnak mtekintkettük a dolgot. Aztán megkerestem Balázst,akitől meg is kaptam a CD-t,jó Mikulás lévén nem engedtem el üres kézzel,amit nagyon kedvesen megköszönt,aztán mentem Csabihoz,hogy aláírassam vele a CD-t,lefényképezkedtünk, őt se engedtem el üres kézzel,amit meg is köszönt,aztán átölelt engem,jó pihenést kívánt,majd mondja,hogy pici baba ...(már nem tudom mi volt mpontosan,de a baba szó a lényeg), aztán szedelőzködtünk,s jöttünk haza,csak az orrom előtt ment el a 202E, de a párbaj elejére sikerült hazaérnem. Csordás Ákos és Krasznai Tünde párbajozott,mit ad Isten Charlie Nézz,nézz az ég felé című dalt énekelte,de szépen énekelte,de sajnos nézői döntés alapján ő esett ki,ami szerintem nem igazságos....
Aztán elkezdtem hallgatni Csabi CD-jét,ami szerintem nagyon jó lett, érdemes volt rá várni, s az is megbizonyosodott, hogy jól választottam három éve,mikor az X-Faktorban kedvencemmé választottam,s szavaztam is rá, én akkor azt gondoltam,hogy Csabiból nagyon jó előadó lesz,s minden műfajban megmutatta tehetségét. Bíztam benne akkor és most is,szép utat járt be. Remélem,hogy a nagykoncerten is ott tudok lenni,l egalább is nagyon szeretnék ott lenni.
Mindenesetre ez is egy feledhetetlen buli volt....

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr56073275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása