HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

X-Faktorozás

2013.11.09. 23:52 Berta77

Sziasztok!

Elnézést hogyilyen sokára írok nektek!
Írhatnám azt,hogy nem történt semmi sem,mert bizony tényleg nem sok érdekes dolog történt az elmúlt napokban.
Múlt vasárnap elnetünk Yvettel a La Guna étteremhez,ahol Mészáros Árpád Zsolt koncertjét hallgattuk meg. Egyik extra vendége olyan szönyen énekelte a Március végétől,hogy teljesenkiakadtam,ekkor szoktam mondani anyunak,hogy egy Zanzi dalt csak Rita adhat elő jól.
Nos amiért valójában jöttem az az X-Faktor.Gondolom ti is értesültetek róla,hogy Bozsek Márk kilépett az X-Faktorból,vagyis feladta a versenyt. Nincs semmi bajom Márkkal,de másoktól vette el a lehetőséget,én pl. ebben a csapatban szívesen láttam volna pl. Hegyi Balázst. Jó hát ott van neki a Barátok Közt,de ott van Shodeinde Dorka,aki a legelső X-Faktorban szerepelt,s én őt mind a mai napig becsülöm,hogy egy kisbaba mellett csinálta végig a versent,amiíg ki nem esett.
ILYEN MÉG SOHA NEM VOLT A MAGYAR X-FAKTORBAN,hogy egy versenyző önként adja fel a versenyt. (bár legutóbb a Nagy Duettben volt erre példa,hogy Csézy családi okokból adta fel a versenyt)
Márk helyére a múlt héten kiesett By The Way térhetett vissza. Bár mondtuk múltkor anyuval,hogy legutóbb nem énekelt jól,s hogy ki fog esni a versenyből,nekem leglább is nem jött át ez a Korall dal.
Krasznai Tünde a keresztszüleivel találkozott hosszú idő után,amit szívet melengető volt végignézi,meg is jegyezte Geszti Péter,hogy ez igen,ez egy család. Gondoltam magamban,hogy "Petikém ezt itt is elsüthetnéd" Lassan négy éve,hogy nem beszélünk a keresztszüleimmel.Legutóbb hozzánk dobták be egy levelüket,anyu át is indult oda,de keresztanyám nem nyitott ajtót,hanem megvárta,hogy anyu eljöjjön onnét,s utána ment csak ki a levélért. Mondta is anyu utána,hogy az éelt túl rövid ahhoz,hogy haragudjunk egymásra...Meg annyi minden van az életben.
Vissza az X-Faktorra! Krasznai Tünde ma Bonnie Tyler Total Eclipse Heart-ot adta elő,ami nagyon jóra sikeredett,olyannyira,hogy szavaztam rá egyet. meg az is tetszett,amit a Fat Phoenix-szel énekelt együtt.
A töbiek is jók voltak ma,ez utóbbi produkció után Tóth Gabi rendesen röhögőgörcsöt kapott!
Ma lehullott a lepell,hogy ki lett a Sugarloaf új énekese,aki nem más,mint Gubik Petra,aki tavaly a Like nevű formációban versenyezett az X-Faktorban,s lehet őt látni a RAM Coloseumban a Monte Cristo grófja és a Frank Sinatra a Hang című produkcióban.
Kíváncsian várom a holnapi döntést,amit azért is akarok holnap megnézni,mert hogy Vastag Csaba elhozza oda legújabb dalát!
Mindenkienk szép vasárnapot kívánok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr696073279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása