HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Conecto hétvége

2014.03.02. 22:47 Berta77


Sziasztok!
Ez a Conectálódás hétvégéje volt.
Ahogy már többször beharangoztam, tegnap volt Vastag Csaba Conecto lemezbemutató koncertje.
Egy lánnyal Gabival a Nyugatinál találkoztam, aki először elszámolta az érkezési időt, így szegénykém várhatott, míg kiérek a Nyugatihoz. A 202E busznak 9:52-re kellett volna jönnie a Kis utcához, s majdnem 10 óra volt, mire végre jött (hogy én hogy utálom már azt a buszt). Aztán odaértünk a Nyugatihoz, ahonnét gyalog mentünk a Symához. Délután kettő körül értem oda, ahol jócskán voltak rajongók, így hamar eltelt a várakozással teli idő.
18 óra után végre bemehettünk, s sikerült előre jutnunk. Közbe ki tudtam menni ereklyéket vásárolni. 19:00-kor kezdett az előzenekar, aki a By The Way volt, akik alaposan felizzították a hangulatot. A technikai szünetben a beküldött rajongói képeket mutatták be a kivetítőn, amin többek közt én is feltűntem.
20 óra után kezdtem Csabi a koncertet, a Már tudom című dallal kezdte a koncertet, ezen kívül több saját dalát is hallhatunk a régebbiek és az új Conecto lemezről, mint pl. Megküzdök érted, Vendég, Háború, Törött tükör, Törékeny Világom, Fordul a bolygó, Papírlapok a szélben, Ugye érzed, A nap mikor születtél, Őrizd az álmod, Őrült éjjel, Kell, hogy mindig ölelj, A szerelem vándora.
Elnézést, ha nem emlékszem a pontos sorrendre. Több sztárvendég is volt, akikkel egy-egy dalt elénekelt. Danics Dórával az Ugye érzed dal volt, ami szokatlan volt, de jó volt. Nagy Feróval a Azok a Boldog szép napokat énekelték el, majd láthattuk az X-Faktor első három győztesét Csabi mellett mint Kocsis Tibort és Oláh Gergőt akik az X-Faktorban előadott Számíthatsz ránk dalt adták elő. Aztán a Hooligans előadták a Királylány című dalt Csabi közreműködésével. Aztán láthattuk testvérét Tomit is aki előadta saját dalát a Soha sem című dalt, majd Csabival együtt az Őrizd az álmod című dalt. Majd egy leánykérés is lezajlott a színpadon. Ráadás dalként a Menedék és a Jégszív hangzott el, s ezzel vége is lett a koncertnek. Sajnos arra nem volt lehetőség Csabival dedikálásra, illetve közös kép készítésre, ami nem izgatott, hiszen előttem volt még a mai nap (na ne szaladjunk ennyire előre),csak szegény Gabi szeretett volna a két Vastag tesóval egy közös képet. Találkoztam a zenekar egy részével, pl. Dadó Zolival, aki onnan emlékezett rám, hogy én készítettem a közönségtalálkozóra a raffaelot. Aztán Márta nénivel is találkoztunk,aki megköszönte, hogy eljöttünk a koncertre, s puszit is kaptam tőle. Majd még a Hegyi Balázzsal is találkoztunk, egy kicsit beszélgettem vele, majd puszival és öleléssel köszöntem el tőle. Majd még találkoztunk a Vastag Balázzsal meg Sanyi bácsival (Csabi édesapja), akik nagyon aranyosak voltak. Mivel Sanyi bácsinak a napokban van a születésnapja, így ez alkalommal megköszöntöttem őt, aki ezt puszival meg öleléssel köszönte meg. Időközben a biztonsági őrök kitessékeltek minket a csarnokból.
Majd még beszélgettünk, aztán mentünk hazafelé. Kb. éjfél volt mire hazaértem, kb. egyig neteztem, majd lefeküdtem aludni,így nem volt erőm a blogoláshoz se...
Ma reggel hétkor keltem fel, majd 9 óra felé indultam el, így nyitásra sikerült kiérnem a Hungexpora. Gondoltam szétnézek, ha már egyszer ott vagyok, aztán találkoztam Yvettékkel,aztán letelepedtünk a színpadhoz, majd dél körül is jöttek rajongók. ½ 3 után kezdett Csabi. A dalok a következők voltak Strangers in the night, Whenver you will go, Őrizd az álmod, Sexbomb, A szerelem vándora, Azért vannak a jóbarátok, Ugye érzed, Jégszív. Koncert után volt lehetőség odamenni Csabihoz, így sikerült gratulálnom neki a tegnapi koncerthez, amit megköszönt,s mondta, hogy látott is engem ott elöl. Aztán adtam Anitának a gépet, hogy fotózzon le bennünket, erre Csabi alaposan átölelt engem, s a fejemet is simogatta közben, így most egy kissé szokványtalan fotó készült nem egy klasszikus odaállok mellé kép. Aztán indultunk hazafelé. Igaz még kóvályogtam, de aztán jól összefutottam a megállóban a többiekkel.
Mindenesetre ez egy feledhetetlen hétvége volt. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr796073258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása