HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Egy kis keddi színfolt

2013.10.15. 22:51 Berta77

Sziasztok!

Hogy vagytok!
Nekem a nap első fele átlagosan telt,viszont a TESCO Postára ma hozták az új érintőképernyős lottóterminálokat,amiket egyenlőre még nem kezelhetek,mert hogy még nincs ehhez papírom,ugyanis én az Árkádban vagyok nyilvántartva,s az a második ütemben lesz a terminálcserét illetőleg.
Ahogy végeztem az Árkád felé vetettem az irányomat,ugyanis még akartam egy képet kinyomtatni,gondoltam,hogy elnézek az ottani postához,de éppen kint volt a főnök,így nem mentem oda a lányokhoz köszönni,mert éppen a főnökkel nem akartam találkozni.
Aztán véletlen összefutottam Margittal,majd együtt vártuk Anitát az Örsön,s úgy mentünk a 276E-vel a Gerő Optikához,ahol éppen a Vastag tesók dedikáltak.Ők is épp akkor értek oda,amikor mi odaértünk. Jöttek ki akik előttünk voltak,láttuk az ajtóból,hogy a fiúk intenek be,először tréfálkozni akartam,hogy óvatosan nyitom az ajtót,aztán Csabi odalépett,s ő nyitotta ki az ajtót.Anitáék kezdték az aláíratást,ahogy csabi éeszrevett elkezdi,hogy 'a jó Berta" Tomi kezdte el nézegetni a paklijaimat amit hoztam aláíratásra,amin ő volt azt aláírta,aztán a többit adta is át Csabinak
.Csak a filcem bánta a dolgot,mert előtte egy másik filccel szenvedtek,hogy az nem alkoholos,így odaadtam az enyémet Csabi kezébe,aztán az jól ott is maradt. Mikor a Kemencés képet írta aláCsabi, (nem minden képet tudott azonosítani,hogy hol készült),akkor mondtam neki,hogy ne haragudjon,de nem tudok pénteken menni,mire megkérdi,hogy dolgozok? Aztán fotózkodtunk,először midkettőjükkel,jól be is szorultam közéjük,majd kiböktem,hogy külön-külön is zseretnék,erre Csabi mondja,hogy a jobb oldalára menjek.Így is tettem,aztán jól átfogtam a derekát,aki nevetett ezen egy jóízűt,aztán mentem Tomihoz is,neki is átfogtam a derekát (te jó ég,ezt menet közbe vettem észre!) aztán ölelkeztem Csabival,majd mikor készültünk kimenni,elsütöttem a fiúk felé azon mondatomat,hogy érzékeny búcsút veszek tőlük,erre csabi odalépett hozzám,s jól átölelt,majd aztán Tomival is ölelkeztünk.
Aztán kijöttünk,aztán én hazajöttem.

Szal így telt a mai napom.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr266073280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása