HTML

Zanzicrystal

Friss topikok

  • zanzicrystal: Kis kiegészítő. Volt a Királylány is Csabi elkezdi előtte,hogy mindenki szabaduljon meg ... (2014.03.31. 09:42) Vidéki sanzon
  • Rumcájsz: na most nézem ez meg itt cenzúrázott cucc.... :))) (2011.11.04. 23:37) Angeleyez! az Interaktívban.
  • pviki: Szia Berta! Nekem nagyon jól telt! Tankcsapda koncerten voltam... meg én amúgy is szeretem a pénte... (2011.05.14. 13:16) Péntek 13.
  • pviki: Szia! Még mindig jó a blogod! Én is elkezdtem megint egyet... :) amúgy Viki vagyok :P (2011.05.13. 11:19) OHHHYEEEAAAHHH! Wolf Kati bejutott a szombati döntőbe!!!!!!!!
  • The Story Of Zoltan: Azért jó látni,hogy a rendőrség a trafizáson kívül mást is csinál... (2011.04.05. 01:55) Tiszta krimi

Címkék

Sűrű napok

2013.11.24. 20:17 Berta77

Sziasztok!
Tudom rég irtam nektek!
Az elmúlt napjaim igen zsúfoltak voltak.
Múlt héten behivattak a 100-ba,mivel hogy elrontották a dolgokat,mert hogy a szeptember, október hónap csak kihelyezés lett volna emberhiány miatt,s csak novembertől pörögne a 6 hónap. Gondoltam magamban,hogy a rohadt anyátokat,majd mondtam,hogy már pedig igenis számitsák be a szeptember, október hónapot,mert hogy azt a két hónapot is becsületesen ledolgoztam,s miért csak most november közepén közölték velem mindezt? Ennyire ne nézzenek már hülyének!
Most pénteken süti és borkóstoló fesztivál volt a Symbolban,ahol többek közt Vastag Csaba és Tamás narancsos tortáját is meg lehetett kóstolni,ami nekem izlett is,de kóstoltunk más sütiket is.Csak az odautazás volt őrületes,addigra tele is lett a hócipőm,mire odaértem,mert a Pöttyös utcától folyamatosan mondták be,hogy a metró csak a Deák térig közeledik,onnantól metrópótlóval lehet utazni. Aztán a Kálvin térnél mondták be,hogy újra helyreállt a forgalom,igy ismét teljes vonalon megy a metró,de így is örökké valóságnak tűnt az utazás,mert hogy a Corvin negyednél is várt a metró meg a Kálvin térnél is,meg a Deák tér előtt álltunk egy csomót. Aztán sikerült odaérnünk.Jó pár sütit meg bort kóstolunk,a Vastag tesók este 10 után értek oda,akiknek az édesanyjuk is ott volt,beszélgettem is Márta nénivel egy kicsit. Aztán Tomi kijött,mindenkinek öntött egy kis bort,majd fényképezkedtünk is vele.Később Csabi is kijött vele is fényképezkedtünk csak elcsesztem a képet,mert kitakartam az arcomat,csak nem akartam Csabinak a fehér ingjét leönteni a vörös borral,meg beszéltem egy pár szót vele,aztán rendesen ölelkeztünk,addig valakit megkértem,hogy fogja meg a poharamat,amig ölelkeztünk,meg utána volt egy kis tánc is.Kb.ennyire emlékszem a tegnap estéről,mert addigra egy jó pohár bor legurult.
Szombaton meg vasárnap az Árkádban volt Kiskegyed kuponnapok.Szombaton Muri Enikő koncertezett,vasárnap meg Vastag Csaba. Enikő jóformán az Enciklopédia lemezéről adott elő dalokat,akik ott voltak úgy irták,hogy mini lemezbemutató koncert volt.Enikőnek mennie kellett szinházba,igy most nem volt dedikálási lehetőség.
Ma meg Csabi volt az Árkádban,a repertoár szokványos volt (Strangers in the night,Whenever you will go,Sexbomb,Wonderful World,Őrizd az álmod,Pocsolyába léptem,A szerelem vándora,Azért vannak a jóbarátok,Ugye érzed,Jégsziv.
Csabinál volt lehetőség,a jó kis defektes fotót irattam vele alá,de Csabinak tetszett,fotózkodtunk,aztán átöleltük egymást,meg is simizte a fejemet is. Aztán mentem a kabátomért,majd visszajöttem Balázzsal (a sofőrrel is) találkoztam) jókat beszélgettem vele,vele is készült közös fotó,igy jó érzéssel jöttem haza.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr486073278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása